20 mei 2010

L-FM (18 mei 2010)


Weer een nieuwe radio-uitzending. Dit keer stonden immigratiesongs centraal.

Pete Seeger with Sweet Honey in the Rock, Doc Watson and The Little Red School House Chorus - This Land is Your Land; David Massengill - My Name Joe; Woody Guthrie - The Great Dust Storm; The Pogues - Thousands Are Sailing; Bruce Springsteen - I Ain't Got No Home; Po' Girl – Fernanda; Johnny Cash - I've Been Everywhere; Tom Russell - Who's Gonna Build Your Wall?; The Del McCoury Band - Rambling Boy; Kadril - The Americans Have Stolen My True Love Away; De Danann - Rambling Irishman; Steeleye Span - Gone to America

The Stanley Brothers and The Clinch Mountain Boys - I Long to See the Old Folks; The Seeger Family - When I First Came to This Land; Bruce Springsteen - Pay Me my Money Down; Among the Oak & Ash - Joseph Hillström 1879-1915; Billy Bragg - Joe Hill; The Dubliners – Deportees; The Waifs - London Still; Chip Taylor & Carrie Rodriguez - Sweet Tequila Blues; Kadril - Amerika is een Schoon Land; The Black Family - Rathlin Island (1847); Billy Bragg - This Land is Your Land; The Sean O’Neill Band - Goodbye Johnny Dear/Old Bog Road/Farewell to Galway


1 berichten:

Anoniem zei

Hoi Paul
Leuk dat we de uitzendingen kunnen terugluisteren.
groeten Kim en Noud